Louis Vuitton käy läpi muodonmuutosta Japanissa.

Maaliskuussa luksusbrändi ilmoitti avaavansa Ginza Namikin Louis Vuitton- myymälän Tokioon Ginzan alueelle, jonka sisustussuunnittelun takana on Peter Marino ja julkisivu on Jun Aokin suunnittelema. 

 Äskettäin uudistetun rakennuksen, joka on ollut Louis Vuitton käytössä vuodesta 1981, on tarkoitus edustaa ”vesipatsasta” ja ”veden väreilyn hohtavaa juoksevuutta”.  

”Koostuen kahdesta lasikerroksesta, Jun Aokin julkisivu on samanaikaisesti monoliittinen ja täynnä juoksevuutta – hänen visionsa ” vesipatsaasta ”, brändi jakoi lausunnossaan. ”Käytännössä saumattomat ulkoruudut kurvittelevat ja aaltoilevat; niiden kolmiulotteista pintaa korostaa dikroottinen kalvo, joka tuottaa loputtomia värivaihteluita. Katutasolla rakennus heijastaa Ginzan dynamiikkaa; korkeammalla naapuritorneista tulee aaltomaisia ​​ilmestyksiä, kun taas pitkin päivää maisema heijastuu lasiin muuttuen auringon asennon mukaan. ” 

Rakennus, joka avattiin uudelleen yleisölle 20. maaliskuuta, on seitsemänkerroksinen ostosmekka, joka sisältää tuotemerkin kellot, korut, nahkatavarat ja käyttövalmiit tuotteet. Mutta ei siinä kaikki. Ylimmässä kerroksessa, joka avataan huhtikuussa, tulee olemaan Le Café V ja Le Chocolat V yhteistyö tunnetun Japanilaisen kokin Yosuke Sugan kanssa. 

Suklaakauppa ja kahvila ovat vain toinen Louis Vuitton -kahvila ja -suklaapuoti maailmassa, Osakassa vuonna 2020 aloitetun yhteistyödebyytin seuraajana. Lausunnossaan tuotemerkki lisäsi: ”Uusi Ginza Namiki on kunnianhimoinen muodonmuutosprojekti olemassaolevaan rakennukseen, jota Louis Vuitton on käyttänyt vuodesta 1981 lähtien, ja sen avaaminen ajoittui muotitalon kaikkien aikojen ensimmäisen Japaninmyymälän 40vuotis-juhlavuoteen. 

Muun myymälän sisällä vieraat voivat paitsi katsella upeita tavaroita, myös yksinkertaisesti istua ja ihailla tilan upeaa muotoilua Marinon miellyttävän esteettisyyden ansiosta.  

Tilaa FCF-uutiskirjeja pysyt ruokatrendien aallonharjalla!
Kirjoita sähköpostiosoitteesi: